Kadra - Przedszkole

 

mgr Beata Pajączkowska

nauczyciel w grupie Poszukiwacze, dyrektor merytoryczny

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, a także studia podyplomowe z pedagogiki Marii Montessori, logopedii z logorytmiką oraz organizacji i zarządzania oświatą. Posiadam dodatkowe kwalifikacje z zakresu terapii pedagogicznej i oligofrenopedagogiki. Maria Montessori usłyszała kiedyś od jednego ze swoich wychowanków: Pomóż mi to zrobić samemu – słowa te przyświecają mojej pracy. Staram się w taki sposób organizować przestrzeń, w której przebywają dzieci, by umożliwić im samodzielne poznawanie i zdobywanie nowych umiejętności. Dążę do tego, aby dzieci podczas pobytu w przedszkolu czuły się bezpieczne, rozwijały swoje zainteresowania i budowały wiarę we własne możliwości. Bycie nauczycielem to moja pasja i możliwość ciągłego rozwoju, a największą nagrodą – uśmiech na twarzy dziecka.

 

mgr Patrycja Siwek

nauczyciel w grupie Poszukiwacze, pedagog specjalny

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika specjalna. Dodatkowo, ukończyłam studia podyplomowe z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z elementami terapii pedagogicznej. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk w przedszkolach i szkołach podstawowych. W swojej pracy stosuje różne metody wspierające rozwój dzieci, które poznałam na studiach i warsztatach doszkalających. W pracy z dziećmi staram się podchodzić do każdego indywidualnie, co pozwala poznać ich możliwości. Pracując z dziećmi stawiam ich dobro i rozwój, jako najważniejszy cel.

 

mgr Magdalena Górka

nauczyciel wspomagający w grupie Poszukiwacze, logopeda

Ukończyłam studia magisterskie na kierunkach: pedagogika specjalna oraz logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwojowymi. Praca z dziećmi jest dla mnie zarówno ogromnym wyzwaniem, jak i przyjemnością, ponieważ każde dziecko jest indywidualnością i każde jest wyjątkowe. Daje mi dużo satysfakcji wynikającej z możliwości uczestniczenia w ich wszechstronnym rozwoju. Pozwala mi również na realizację własnych zainteresowań związanych z pedagogiką oraz logopedią. Głównym celem mojej pracy w przedszkolu jest stworzenie dzieciom najlepszych warunków do zabawy i nauki w poczuciu bezpieczeństwa i miłej atmosfery. Z ogromną radością i dumą patrzę na postępy moich przedszkolaków, zależy mi na tym aby w przedszkolu czuły się szczęśliwe i radosne.

 

mgr Agnieszka Rzechowska

nauczyciel w grupie Odkrywcy, nauczyciel rytmiki

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Wychowanie Muzyczne oraz podyplomowe studia z zakresu Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z Elementami Terapii Pedagogicznej na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym jako nauczyciel muzyki w szkole podstawowej oraz jako opiekunka dziecięca. Podczas zajęć staram się wykorzystywać różne metody nauczania stymulujące moich podopiecznych. W pracy z dziećmi szczególnie ważne dla mnie jest ich poznanie i nawiązanie z nimi dobrego kontaktu. Nauczanie dzieci to nie tylko moja praca, lecz także i pasja. Staram się, aby każdy dzień spędzony w przedszkolu przyniósł maluchom wiele radości i wpłynął na ich wszechstronny rozwój. Moje zawodowe motto oddaje myśl Stefana Szumana Dziecko jest zapowiadającą się zorzą człowieczeństwa, istotą chłonną i ciekawą wielkiego świata ludzi.

 

mgr Ewelina Mazur

nauczyciel w grupie Odkrywcy, psycholog

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia, kwalifikacje pedagogiczne oraz podyplomowe studia z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z elementami terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie. Staram się podnosić swoje kwalifikacje poprzez udział w różnych kursach i szkoleniach aby wzbogacać swoją dotychczasową wiedzę o nowe doświadczenia, które będą przydatne w procesie nauczania w przedszkolu. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi jako niania, opiekunka w żłobku oraz nauczycielka w przedszkolu. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie dobro podopiecznych. Praca z dziećmi sprawia mi ogrom radości i satysfakcji. W pracy staram się wsłuchiwać w potrzeby zarówno dzieci jaki i rodziców i reagować na nie ponieważ współpraca z rodzicami ma dla mnie duże znaczenie. Istotne jest dla mnie to, aby każde dziecko czuło się bezpieczne, że jest wyjątkowe i ważne, a także by mogło i chciało rozwijać swoje umiejętności.

 

mgr Jolanta Fijałek

nauczyciel w grupie Wynalazcy

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz studia magisterskie z pedagogiki specjalnej. Umiejętności pedagogiczne rozwijałam w trakcie studiów podczas licznych godzin praktyk pedagogicznych, a także pracując jako opiekunka dziecięca. W codziennej pracy z dziećmi staram się wspierać ich rozwój, wprowadzać je w świat zabawy i nauki, a przede wszystkim słuchać, rozmawiać i śmiać się razem z nimi. Kontakt z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji, daje poczucie spełniania.

 

mgr Agata Pazura-Roczon

nauczyciel w grupie Wynalazcy

Jestem absolwentką Liceum Muzycznego im. Karola Lipińskiego w Lublinie. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku: pedagogika o specjalności menadżer i animator kultury, studia magisterskie na kierunku politologia oraz podyplomowe studia z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z elementami terapii pedagogicznej. Doświadczenie praktyczne zdobywałam pracując z dziećmi w żłobku i przedszkolu. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje poszukując nowych sposobów na wprowadzenie dzieci w świat nauki, a także zasad i norm moralnych. W pracy kieruję się empatią i otwartością. Staram się, by dzieci widziały we mnie przyjaciela i partnera w poznawaniu świata. Fascynuje mnie dziecięcy optymizm, niezaspokojona ciekawość świata i energia. Wiem, że każde dziecko jest inne, dlatego towarzysząc im w odkrywaniu świata staram się, by każde z nich czuło się wyjątkowe. Otaczam je troską i zrozumieniem, inspiruję do twórczych działań, rozbudzam indywidualne zainteresowania i umiejętności. Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat – to motto, którym kieruję się w pracy i w życiu osobistym. Prywatnie jestem mamą wesołych: Jagódki i Leona, a moje hobby to muzyka i górskie wędrówki.

 

mgr Justyna Chmielewska

nauczyciel w grupie Tropiciele, oligofrenopedagog

Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki ogólnej oraz studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyłam kurs z oligofrenopedagogiki, terapii ręki oraz metody Dobrego Startu. W pracy cenię sobie rozwijanie samodzielności u dzieci gdyż nigdy nie jest za wcześnie by się uczyć, zdobywać nowe doświadczenia. Posiadam doświadczenie zdobyte w przedszkolach oraz szkołach. Prowadziłam warsztaty indywidualne oraz grupowe z aktywnych metod nauki dzieci.

 

Katarzyna Staszak

nauczyciel w grupie Tropiciele

Jestem absolwentką pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Doświadczenie w pracy z najmłodszymi zdobywałam prowadząc zajęcia teatralne w przedszkolach, różnego rodzaju warsztaty tematyczne z uczniami w wieku szkolnym oraz jako wychowawca wypoczynku i nauczyciel przedszkola. Od kilku lat łączę swoją pasję taneczną z pracą jako instruktor rekreacji ruchowej i animator czasu wolego. Praca z dziećmi przynosi mi wiele satysfakcji i dodaje energii. Podziwiam dziecięcą szczerość, optymizm, ciekawość i niespożyte siły. Staram się zachęcać dzieci do rozwijania zainteresowań, poszukiwania pasji i działania w grupie dla osiągnięcia wspólnego celu. Wolny czas poświęcam na taniec i naukę języka hiszpańskiego.

 

mgr Elwira Górna-McCall

lektor języka angielskiego

Ukończyłam studia magisterskie (z uprawnieniami pedagogicznymi) na Wydziale Politologii UMCS oraz studia podyplomowe uprawniające do nauczania języka angielskiego, jako obcego. Posiadam również szereg certyfikatów potwierdzających znajomość języka angielskiego.Doświadczenie w nauczaniu, zdobywałam zarówno w Polsce, jak i w Szkocji, gdzie mieszkałam przez ponad 12 lat.Pracowałam zarówno w przedszkolach, jak i szkołach oraz w trakcie studiów opiekowałam się dziećmi w Stanach Zjednoczonych i w Anglii.Moje dwie wielkie pasje to język angielski i praca z dziećmi, dlatego staram się, by każda lekcja była połączeniem zabawy z nauką. Dużo śpiewu i zabaw, ciągle powtórzenia, to moim zdaniem doskonały sposób na zachęcenie przedszkolaków do poznawania języka obcego.Uważam, że nigdy nie jest za wcześnie na naukę (mój najmłodszy student miał 6 miesięcy, Helen DoronEarly English) wystarczy tylko odpowiednio opracowany materiał. Również własnych synów wychowuję dwujęzycznie i widzę efekty!

 

mgr Anna Maksim

specjalista metod neurorozwojowych (SI, INPP, BI, JIAS), fizjoterapeuta, pedagog

Współtworzę z ekipą wspaniałych specjalistów Centrum terapeutyczno-edukacyjne REST. W pracy z dziećmi cenię ich spontaniczność, radość i nietuzinkowość. Do kwestii trudności rozwojowych podchodzę holistycznie, dlatego szkolę się wielokierunkowo. W przedszkolu pracuję ruchem prowadząc grupowe zajęcia z gimnastyki. Prywatnie uwielbiam spędzać czas na wsi, na łonie natury, poznawać nowe miejsca, smaki, aktywności – doświadczać życia wraz z bliskimi osobami. Interesuję się „zdrową żywnością” i podejściem nakierowanym na potrzeby emocjonalne dziecka.

 

mgr Agnieszka Dyniec

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej oraz metody PNF

Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Umiejętności zdobyte na kursach i szkoleniach wykorzystuję w codziennej pracy z dziećmi, tak by zajęcia były atrakcyjne i dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Trening z dziećmi sprawia mi najwięcej radości, a każde nowe osiągnięcie daje motywację do dalszej pracy. Prywatnie jestem pasjonatką wycieczek górskich.

 

mgr Iwona Wasek

psycholog

Ukończyłam studia psychologiczne (specjalność: psychologia rodziny) oraz pedagogiczne studia kwalifikacyjne na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej. Odbyłam szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum CBT EDU. Brałam udział w licznych szkoleniach i konferencjach dotyczących diagnozy, edukacji i terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywałam pracując w Oddziale Dziennym dla Osób z Autyzmem. W przedszkolu obserwuję, rozmawiam, konsultuję się z nauczycielami i innymi specjalistami, aby jak najlepiej rozpoznawać indywidualne potrzeby dziecka i wspomagać je w naturalnym procesie rozwoju. Podczas spotkań z rodzicami rozmawiam o funkcjonowaniu ich pociech w domu i przedszkolu oraz w razie potrzeby udzielam wsparcia w radzeniu sobie z tym, co budzi niepokój. Szczególną troską otaczam dzieci, których rozwój przebiega nietypowo. Podczas zajęć terapeutycznych odkrywam ich potencjał i uczę umiejętności ułatwiających im życie we wspólnej rzeczywistości.

 

mgr Monika Zakrzewska-Truszkowska

neurologopeda

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie filologii polskiej z logopedią oraz studia licencjackie z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Swój warsztat pracy rozwijam poprzez czynny udział w szkoleniach i konferencjach o tematyce logopedyczno-pedagogicznej (m.in. kurs terapii behawioralnej, konferencje szkoleniowe SYNAPSIS, szkolenia z metody krakowskiej). Posiadam doświadczenie w pracy terapeutycznej zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi. Od początku swojej kariery zawodowej interesuję się nabywaniem języka przez dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Największą motywację do pracy dają mi uśmiechnięte buzie dzieci oraz zadowolenie rodziców. Prywatnie uwielbiam spędzać czas w kuchni przygotowując desery. Nadmiar kalorii spalam podczas ćwiczeń ze sztangą.

 

mgr Maja Sacewicz

logopeda

Ukończyłam studia Logopedia z audiologią i Pedagogika specjalna (specjalizacja- Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i z trudnościami w uczeniu się) na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Kierując się ciągłą chęcią podnoszenia kwalifikacji i rozwoju swoich zainteresowań zawodowych, ukończyłam liczne kursy związane m.in. z rozwijaniem mowy u osób z autyzmem i z wprowadzaniem alternatywnych metod komunikacji, kurs logorytmiki, Terapii Ręki i zaburzeń motoryki małej, a także szkolenia dotyczące funkcji motorycznych narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej i metod terapii zaburzeń połykania i oddychania u dzieci. W przedszkolu prowadzę grupowe oraz indywidualne zajęcia logopedyczne, zarówno dla dzieci z wadami wymowy, jak i zaburzeniami rozwoju języka i komunikacji.

 

mgr Agnieszka Kulińska

pedagog specjalny

Ukończyłam studia magisterskie na UMCS w Lublinie na kierunku pedagogika specjalna - oligofrenopedagogika z reedukacją, a także studia podyplomowe na kierunku - logopedia, autyzm (Edukacja i rewalidacja osób ze spectrum autyzmu) oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Ukończyłam liczne kursy szkolenia wspierające codzienną pracę z uczniami, m.in. obsługę programu do tworzenia symboli PCS – Boardmaker, szkolenie z wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się osób z zaburzeniami w komunikacji, kurs pedagogiki zabawy, terapię ręki I i II stopnia oraz trzystopniowe szkolenie z wykorzystania stosowanej analizy zachowania w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jestem nauczycielem dyplomowanym z ponad dwudziestoletnią praktyką z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Pracowałam w poradni dla dzieci z autyzmem Sanus. Mam doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą. W przedszkolu prowadzę nauczanie indywidualne. Wspieram dzieci w ich rozwoju, aby maksymalnie wykorzystywały swój potencjał. Moje motto: Wszystkie dzieci potrzebują trochę pomocy, trochę nadziei i kogoś, kto wierzy w nie (MagieJohanson)